.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهید آوینی قله نشین در مسائل هنری بود

شمال نيوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران طي پيامي به مناسبت بیستم فروردین ماه، سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی و سالروز تأسیس سازمان بسیج هنرمندان وروز "هنر اسلامی" گفت: شهید آوینی قله نشین در مسائل هنری بود.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: باید تلاش کنیم تمدن و هویت اسلامی که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است را به ‌جهان  ارایه دهیم.

وی اظهار داشت: بزرگترین شاخصه های کاری شهید آوینی مفهوم سازی عینی و کارکردی، هنر متعهد و هنر دینی بود که هنرمندان ما باید به این اصل مهم اعتقاد داشته باشند و در این راه گام بردارند.

وی با بیان این که شهید آوینی توانست با روایت فتح و دست نوشته هایی که داشت خط اصیل انقلاب فرهنگی را به جامعه معرفی کندافزود: از دلایل اینکه مقام معظم رهبری، نام سید شهیدان اهل قلم را به شهید آوینی داد، نگاهی بود که آوینی به هنر داشت زیرا او به هنر با زیربنای درک بر ارزش های اسلامی نگاه می کرد.

ابراهیمی اظهار داشت: در شرایط کنونی  ما نیازمند شخصیت‌هایی همچون شهید آوینی هستیم تا با قلم و هنر خود پیام انقلاب اسلامی را به اکثر نقاط جهان برسانند و انتقال دهند.

وی تاکید کرد: روز هنر انقلاب اسلامی راه روشن هنر را برای ما نشان می دهد و این یعنی تمامی اصول انقلاب اسلامی باید در هنر هنرمندان ایران اسلامی تبلور پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به بیستم فروردین ماه روز 20 فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای گفت: دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فن‌آوری هسته‌ای با وجود کارشکنی‌های دشمنان نظام، نشان از اراده‌ی خدشه‌ناپذیر ملت ایران برای دستیابی و صعود به رفیع‌ترین قله‌های علمی است.

وی افزود: امید است در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، شاهد پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش میهن عزیزمان در عرصه های گوناگون باشیم. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.